Verzendbeleid

De leveringen worden verzekerd door de diensten van het bedrijf Bpost.
PRETTY INSIDE vertrouwt op lokale postdiensten in elk land en behoudt zich het recht voor om van internationale vervoerder te wisselen als dit nodig wordt geacht. Het is duidelijk dat deze keuze van PRETTY INSIDE geen gevolgen zal hebben voor de koper. De leveringsvoorwaarden variëren daarom van land tot land. De leveringskosten die van toepassing zijn op de bestelling zijn de kosten die vermeld staan ​​op de website op het moment van bestelling.
Wanneer PRETTY INSIDE de verzending van het product verzorgt, gaat het risico van verlies of beschadiging van het product bij bezorging over op de klant.
Bij uitzondering gaat het risico over op de klant bij levering van het product aan de vervoerder, waarbij de vervoerder verantwoordelijk is voor het transport door de klant en niet door PRETTY INSIDE. Levering vindt plaats op het door de klant opgegeven afleveradres. Bij afwezigheid van de klant vindt de levering plaats in de brievenbus volgens de door de klant gekozen bezorgoptie.
De levertijden worden geteld vanaf de dag van de bestelling. In het geval dat levering onmogelijk is vanwege een onjuist afleveradres, kan er geen herverzending plaatsvinden en wordt de klant terugbetaald binnen maximaal 14 dagen na ontvangst van de bestelling door PRETTY INSIDE. De leveringstermijnen zijn die van onze partner Bpost.
Voor België duren ze niet langer dan 10 werkdagen. De levertijd kan voor internationale bezorging maximaal 20 werkdagen bedragen, zowel voor Frankrijk als Nederland, waarbij deze periode wordt gerekend vanaf de eerste werkdag na de validatie van de bestelling (houd er rekening mee dat PRETTY INSIDE geen producten levert aan de volgende landen: Alle landen behalve Frankrijk en Nederland).
Uitzonderlijk kan op de dag van de lancering van nieuwe producten de levertijd met 7 werkdagen worden verlengd, gezien het aanzienlijke en uitzonderlijke aantal bestellingen. Om deze termijnen te kunnen respecteren, moet de klant ervoor zorgen dat nauwkeurige en volledige informatie over het afleveradres (zoals huisnummer, gebouw, trap, toegangscodes, namen en/of intercomnummers, enz.) is verstrekt. PRETTY INSIDE kan niet verantwoordelijk worden gehouden voor vertragingen in de levering die niet haar schuld zijn of gerechtvaardigd zijn door overmacht.
PRETTY INSIDE kan niet aansprakelijk worden gesteld voor eventuele gevolgschade als gevolg van vertraagde levering, waarbij uitsluitend terugbetaling van het product door PRETTY INSIDE mogelijk is met uitsluiting van elke andere vorm van compensatie. In geval van een beschadigd pakket mag de klant het pakket niet aanvaarden en de levering weigeren als de vervoerder aanwezig is.
Open anders het pakket niet en neem contact op met de klantenservice. Levertijden Het duurt doorgaans 2 tot 3 werkdagen voordat bestellingen worden verwerkt en onze faciliteiten verlaten. Zodra uw bestelling onze vestiging verlaat, zal deze binnen 3 tot 7 werkdagen bij u zijn. De bezorgkosten worden berekend op basis van de waarde en het gewicht van uw bestelling. Douane, invoerrechten en belastingen Er kunnen extra douanekosten van toepassing zijn op het moment van levering voor bestellingen buiten Europa. Voor meer informatie over deze kosten kunt u contact opnemen met uw plaatselijke postkantoor. PRRETTY INSIDE is niet verantwoordelijk voor de gemaakte kosten en kan deze kosten niet vóór de levering bepalen.
PRETTY INSIDE is niet verantwoordelijk voor pakketten waarvoor een klant weigert douanekosten te betalen en zal geen enkele bestelling terugbetalen die niet naar de vestiging is teruggestuurd. PRETTY INSIDE is niet verantwoordelijk voor douanekosten die niet door de klant zijn betaald.
PRETTY INSIDE kan niet verantwoordelijk worden gehouden voor vertragingen in uw zending als gevolg van de vervoerder of postbewaring uitgegeven door uw land.